Venca

Historie
Dovolte mi abych Vám představil svoje auto, podotýkám že slouží na každodenní ježdění, takže to není žádná leštěna. Auto se ke mně dostalo v roce 2006, byla to obyčejná sériová felicie 1.3 z roku 1996, byla od jednoho pána z Boleslavi který ji přivezl z německa a ke mně se dostala ještě s německými papíry. Auto bylo po technické stránce celkem ok, karosérie na tom byla trochu hůř. Proto jsme vyměnily přední blatníky a vyvařili jsme páté dveře.

Současný stav

Exteriér 
Na autě bylo provedeno několik úprav, mezi první laděný výfuk, sportovní zrcátka, podložky pod kola 15 a 30 mm, kvůli nim se museli upravit zadní lemy, plastové lemy, originální 13“ kola škoda dnes už v bílé barvě, přední tlumiče HP sporting, zadní bohužel série protože HP už jsou zničený, dálková světla Wessem a kryty Hella, bílé zástěrky… a naposledy jsem z výfukové soustavy vyřadil katalyzátor a středovej tlumič nahradil tlumič z diesela, zvuk byl úplně perfektní, ale už mi z toho bolela hlava při delších cestách tak sem na zimu laďák sundal. Ještě jsem na autě měl malou hliníkovou anténu, ale tu mi nějakej dobrák před časem ukrad a ještě k tomu mi rozkopal jedno dálkový.
 

 
Interiér
Sportovní volant průměr 33cm s domorobo nábou, bílé budíky s neustále zlobícím otáčkoměrem, řadička momo, hliníkové pedály vlastní výroby, 3-bodové pásy – schrott pro řidiče a raceland pro spolujezdce, nově jsem koupil anatomické sedačky, ale ještě nejsou namontované. Audio se skládá z autorádia škoda symphony na cd, zadní repro ovály 6x9 magnat a přední komponentní magnaty o průměru 16 cm, středobasy jsou umístěně v upraveném původním místě a výšky jsou místo ovládání zrcátek. V plánu jsou ještě hliníkové koberečky, ale uvidíme jestli na ně dojde.
 

 
Plány do budoucna
S Feldou ještě tak rok dva jezdit a pak pořídit něco novějšího a na závodění a srazy sehnat něco s motorem na správným místě nebo spravit erko které mi už přes rok stojí na zahradě.



Podzim 2007 Běšiny